De ritmische muziek-gameplay van BIT.TRIP RUNNER en Runner2 is terug en is beter dan ooit!
De Timbletot is eropuit om het multiversum te ontdoen van alle liefde en geluk. CommanderVideo, de grootste lover ooit, weigert dit te laten gebeuren. Hij is klaar om zich een weg naar de overwinning te springen, dubbelspringen, muurspringen, glijspringen, glijden, trappen, zweven, rijden, vliegen en dansen in een verzameling spannende, uitdagende en vrolijke levels!