SUPER BOMBERMAN R 2
De nieuwste verschijning in de reeks van de vecht- en partygame SUPER BOMBERMAN R!
Het spel heeft niet alleen offline gevechten die je met familie en vrienden kan spelen, maar ook online gevechten die spelers van over de hele wereld met elkaar verbinden, en een Singleplayer-modus.
Naast de bekende modi Standaard, Grand Prix en Battle 64 is er een nieuwe gevechtsmodus, namelijk Kasteel, waarin spelers worden verdeeld in twee groepen: de aanvallers en de kasteelverdedigers, om te strijden om de schat!
Kasteel: asymmetrisch gevecht tussen de kasteelverdedigers, die de schatkist beschermen, en de aanvallers, die de schatkist willen veroveren!
Grand Prix: gevecht tussen twee teams! Werk samen met je bondgenoten om het team van de tegenstander te verslaan!
Bezoek nieuwe planeten met Bombermans nieuwe vrienden Ellons en ga de uitdaging aan: de bedreiging van het universum!