SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Complete Edition
Creëer je eigen personage en log in bij Gun Gale Online, een wereld boordevol wapens en staal, waar een toevallige ontmoeting leidt tot een samenwerking met een zeldzame, ondersteunende AI die ArFa-sys wordt genoemd, en waar jullie je samen in een stormachtig lotsverhaal bevinden.
Ervaar de zinderende gevechten van een third-person-shooter (TPS) met een het verhaal en de voortgang van een RPG in deze allereerste "TPSRPG" van Sword Art Online!
Kies uit 30 speelbare personages tijdens online PvP, variërend van Alice en Eugeo uit “Alicization”, seizoen 3 van de SAO anime, tot Eiji en Yuna uit Sword Art Online the Movie: Ordinal Scale!