De SAO-serie komt eindelijk naar de Nintendo Switch!
"SWORD ART ONLINE: Hollow Realization Deluxe Edition” bevat zowel de hoofdgame als de extra inhoud "Abyss of the Shrine Maiden” en de grootschalige update "Warriors of the Sky"!
Het is het jaar 2026. Een nieuw VRMMORPG, "Sword Art: Origin”, werd plots aan de wereld onthuld.
Gedurende een gesloten bètatest ontmoet Kirito een mysterieus meid, een NPC zonder zelfs maar een naam, die hem een eigenaardige missie aanbiedt.
Een toevallige ontmoeting met een mysterieuze NPC betekent het begin van een nieuw verhaal rond de maker van Aincrad, dat zich afspeelt in de enorme wereld van Sword Art Online.