Saga of Sins is een onheilige action-adventure met een mystieke verhaallijn en lonende arcade gameplay! Dompel je onder in een wereld van gebrandschilderd glas geïnspireerd door de Nederlandse schilder Jeroen Bosch (1450-1516) die bezoedeld is door de zonde.
Speel als de rechtschapen geestelijke Cecil - die de geest van mensen kan binnendringen door te veranderen in vier unieke demonische wezens, zoals een huilende weerwolf of een woeste waterspuwer - om de zeven hoofdzonden te bestrijden en het door de pest geteisterde dorp Sinwell te bevrijden. Elk wezen heeft individuele vaardigheden die je kunt upgraden voor goud dat je van vijanden krijgt. Eenmaal vrijgespeeld kun je in een oogwenk wisselen tussen de wezens, elk met een verwoestende Power Dash!
Bepaalde voorwerpen, zoals dozen of vuurpotten, kunnen in brand worden gestoken met de Vuurspuwende Gargoyle om het pad vrij te maken, geheimen te ontsluiten of raadsels op te lossen.
Alleen de Machtige Griffioen kan speciale, met lianen bedekte muren beklimmen om nieuwe hoogten te bereiken, geheimen te ontdekken of vijanden te overvleugelen.
EEN MYSTERIE VERHAAL! Saga of Sins is een spannende saga met verrassende wendingen, innerlijke conflicten en meerdere eindes. Treed binnen in de geest van alle dorpelingen - zondaar of onschuldige - en laat je verrassen door de scenario's en geheimen die je te wachten staan. Ben jij sterk genoeg om de waarheid te ontdekken?
VERBETER JE VAARDIGHEDEN! Verbeter je duivelse wezens door goud uit te geven dat door vijanden is gedropt. Beklim de Skill Tree sneller door alle verborgen schatkisten te plunderen en door vijanden te verslaan met je Power Dash zodat ze dubbel zoveel goud laten vallen!
Saga of Sins is een "story arcade" spel dat een dramatische verhaallijn combineert met lonende arcade gameplay. In het spel zijn 31 dorpelingen te betreden: zondaars en onschuldigen!