De kerstman heeft een ongeluk gehad! Hij raakte de weg kwijt, en alle gaven. Help hem om zijn doel te bereiken door tegels te verschuiven om een pad te vormen.
Een klassiek puzzelspel dat moeilijker is dan het lijkt! 720 levels in drie modi om onder de knie te krijgen.
Test je vaardigheden en doe mee met het avontuur van de kerstman! Gebruik een hint als je vastzit. De game is toegankelijk voor spelers van alle leeftijden en niveaus via het Hints-systeem.