Scribblenauts Mega Pack
Haal het beste uit Scribblenauts met het Scribblenauts Mega Pack! Hierin zitten twee klassieke games met GLOEDNIEUWE content om te verkennen!
Scribblenauts Unlimited: reis door de wereld van Maxwell en Lily terwijl je je verbeeldingskracht moet gebruiken om op eindeloze manieren spannende puzzels op te lossen. Ontdek het verhaal van Maxwells 41 broers en zussen en creëer unieke voorwerpen om online te delen met je vrienden!
Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure: stel je vernuft op de proef in een episch avontuur tegen de machtigste schurken ter wereld! Creëer je eigen alter ego met de Hero Creator. Sluit je aan bij je favoriete superhelden van DC Comics om iconische nieuwe locaties zoals de TITANS TOWER en BELLE REVE te verkennen en de orde in het universum te herstellen.
Met de combinatie van Scribblenauts Unlimited en Scribblenauts Unmasked is de pret eindeloos!