Season Match Bundle is een verzameling authentiek ontworpen match-3-spellen met fascinerende missies.
De verhalen nemen je mee in een wereld vol magie, magische artefacten en spannende avonturen. Om elk niveau te voltooien, moet je een groep van minimaal drie identieke edelstenen selecteren en op een ervan tikken. Hoe groter de groep, hoe meer punten je krijgt.
Met de integratie van magische tools kun je hele rijen of delen verwijderen. Een optioneel instelbare tijdslimiet in het seizoensspel geeft de verhalen een extra niveau van spanning. U kunt dus ontspannen spelen of uw snelheid en nauwkeurigheid testen.