Steel de show als de buikdansende halfgeest Shantae! Verover Sequin Land als de gemene Risky Boots in 'Pirate Queen's Quest'! Wissel tussen Sky, Bolo en Rottytops in 'Friends to the End'! Of spring tegen muren op als Ninja Shantae, absorbeer zonnestralen als Beach Shantae en strijd voor gerechtigheid als Officer Shantae!