Geniet van deze definitieve versie van de veelgeprezen game Shin Megami Tensei V. De game is enorm uitgebreid met een gloednieuw verhaal vol nieuwe locaties, demonen en keuzes die het lot van onze realiteit zullen bepalen.
Shin Megami Tensei V: Vengeance bestaat uit twee volledige verhaallijnen. Beleef een gloednieuw verhaal, de 'Canon of Vengeance': een dramatisch epos over wraak, dat draait om twee nieuwe personages en een opmerkelijke groep demonen, de Qadištu. Zij hebben hun eigen duistere plannen, los van de oorlog die wordt uitgevochten door zij die de orde willen bewaren, en zij die deze willen verstoren. Of ontdek het oorspronkelijke verhaal van Shin Megami Tensei V, de 'Canon of Creation', over een oneindig gevecht tussen engelen en demonen, en jouw strijd om het lot van de wereld de goede kant op te sturen.
Tijdens een wandeling naar zijn huis in het moderne Tokio ontdekt onze hoofdpersoon een gruwelijke moordpartij. Na een onverwachte omweg wordt hij bedolven en bewusteloos achtergelaten. Hij wordt wakker in een nieuw Tokio, een woestenij die is verscheurd door een apocalyps die men Da'at noemt... maar voordat bloeddorstige demonen hem om het leven kunnen brengen, schiet een redder hem te hulp. Samen vormen zij een machtig wezen dat noch mens, noch demon is: een Nahobino.
De grimmige wereld, verontrustende sfeer en prachtige en monsterlijke demonen zijn terug en beter dan ooit, nu de game volledig is geëvolueerd voor moderne consoles met verbluffende graphics. Shin Megami Tensei V: Vengeance is een gigantische uitbreiding met nieuwe gebieden, demonen en muziek, plus toegankelijkere gameplay, een verbeterd vechtsysteem, nieuwe demonervaringen en meer te ontdekken in de wereld.
Welk pad kies jij? Ervaar een gloednieuw verhaal over wraak in het oorspronkelijke verhaal van Shin Megami Tensei V, vol met lastige en tragische keuzes waarbij je moet bepalen voor welke ideologie jij bereid bent om te vechten. Orde en chaos storten om je heen in en jij moet je eigen pad vinden om het lot van de mensheid te bepalen.