Op een dag werd een vredig koninkrijk door een vreselijke ramp getroffen. In de chaos die volgde, begonnen de mensen elkaar te misleiden en bedriegen. Hun koning gebruikte zijn krachtige magie om het spraakvermogen van de mensen weg te nemen. Zelf dook hij de diepte in. Zijn dochter, de prinses, huilde een zee aan tranen, tot de mensen er genoeg van hadden en haar in een reusachtige kristallen traan opsloten.
Vele jaren nadat deze gebeurtenissen zich hadden voltrokken, schoten zeven regenboogkleurige lichten uit de diepte. Deze stralen van hoop verschenen voor de prinses in de vorm van zeven helden, klaar om de noodoproep van de prinses te beantwoorden. Waarom heeft de koning zijn dochter en volk in de steek gelaten? En waarom heeft hij hun spraakvermogen weggenomen?
De prinses vertelt over elke stap van je reis, waardoor het lijkt alsof de duistere mysteries die je moet onthullen in de visueel prachtige onderwereld als een sprookje tot leven komen.