Glij, spring en balanceer door krankzinnige parcoursen vol race-platformgevaren en buitengewone vijanden. Overwin krankzinnige uitdagingen zoals rollende keien, wiebelige constructies, banaanbommenwerpende apen en zelfs een enorme kraken! Niets gaat te ver voor deze sterren!