Snow Bros. Wonderland
De legendarische Snow Bros.-reeks begon meer dan 30 jaar geleden. Snow Bros. Wonderland is het nieuwste hoofdstuk en wat is er veel veranderd de afgelopen decennia! Om te beginnen zijn de graphics niet meer tweedimensionaal; het nieuwe spel heeft een prachtige 3D-isometrische stijl. Gewapend met een eindeloze voorraad ijskorrels kunnen gamers monsters in sneeuwballen veranderen, die je kunt schoppen om hele hordes vijanden te vernietigen! Aanvallen kunnen aan elkaar worden gekoppeld om meerdere vijanden tegelijk uit te schakelen en je sneeuwbalvaardigheden worden op de proef gesteld tegen een aantal enorme eindbazen. Ben jij (sneeuw)mans genoeg om Snow Land te verdedigen tegen de kwaadaardige koning Atchich?
Snow Bros. was voorheen altijd een spel voor twee spelers (wat logisch is gezien de naam), maar dit keer is het aantal spelers verdubbeld! Je kunt nu met maximaal vier spelers tegelijk spelen, waardoor het avontuur nog leuker wordt. Gedeelde vreugde is immers dubbele vreugde en viervoudige vreugde is nog beter! Oh, en wist je dat je je besneeuwde avatar ook kunt aanpassen met mutsen, brillen, sjaals en allerlei andere leuke dingen? Ontdek je eigen stijl!
Het eerste spel in de kille, besneeuwde Snow Bros.-saga kwam uit in 1990 en bevatte twee sneeuwpopbroers, Nick en Tom, die sneeuwballen rolden, op platforms sprongen en vijanden versloegen op een missie om de prinsessen Puripuri en Puchipuchi te redden. Vier jaar later verscheen het vervolg Snow Bros. 2: With New Elves, een even eigenzinnige en bizarre als vermakelijk spel. Maar ondanks de liefde voor de eerste twee Snow Bros.-spellen hebben we nog geen echt derde deel in de reeks gehad. Tot nu.