Sociable Soccer 24
Sociable Soccer 24 is de opwindende, cross-platform, arcade voetbalfranchise die de spanning van voetbal naar PC en console brengt. Sociable Soccer 24 is ontworpen door Jon Hare, de bedenker van Sensible Soccer, en bevat zijn kenmerkende snelle arcadestijl en intuïtieve gameplay, verrijkt met multiplayer head-to-head wedstrijden en verzamelbare spelerskaarten.
Ervaar de authenticiteit van het mooie spel in Sociable Soccer 24 met een uitgebreide selectie van meer dan 12.000 gelicenseerde profvoetballers. De unieke vaardigheden en attributen van elke speler zijn natuurgetrouw nagemaakt, zodat je je eigen dreamteam kunt samenstellen uit echte talenten.
Laat je adrenaline pompen met de bliksemsnelle en intuïtieve online en offline gameplay van de game. Of je nu een doorgewinterde prof of een casual speler bent, de gebruiksvriendelijke besturing van Sociable Soccer 24 zorgt ervoor dat iedereen kan genieten van de spanning op het veld.
Sociable Soccer 24 bevat een enorme update van 1.000 teams en 30.000 spelers voor het seizoen 23/24. Dompel jezelf onder in het huidige voetballandschap met realistische competities, teamroosters en spelersgegevens.
Creëer je eigen voetbalerfenis door een formidabele ploeg samen te stellen en je favoriete club te vertegenwoordigen door gelicentieerde spelers van over de hele wereld te verzamelen en te upgraden. Sociable Soccer 24 introduceert ook een volledig clansysteem, zodat spelers zich kunnen verenigen met gelijkgestemde fans en het samen kunnen opnemen tegen de fans van andere teams.
Het online competitiesysteem met 10 divisies in de game voegt een competitief randje toe aan de ervaring, terwijl je de rangen beklimt en je voetbaltalent bewijst.
Vervul je voetbaldromen door je prijzenkast te vullen met meer dan 100 prijzen in de game. Strijd om 77 echte trofeeën, die een gevoel van prestatie en prestige toevoegen aan je virtuele voetbalreis.
Sociable Soccer 24 is ontworpen om toegankelijk te zijn voor spelers van alle niveaus. Pas het spel aan je voorkeur aan met aanpasbare moeilijkheidsniveaus en gevarieerde besturingsopties, zodat elke speler een plezierige ervaring beleeft.
Bereid je voor op de opwinding van 's werelds favoriete sport in Sociable Soccer 24. Dankzij de vele mogelijkheden, het uitgebreide spelersprogramma en de intuïtieve gameplay is de game de ideale voorbereiding voor een voetbalavontuur als geen ander. Sluit je aan bij de gepassioneerde gemeenschap van voetbalfans, strijd om de glorie en vier de ware geest van het mooie spel in deze opmerkelijke gamefranchise.