Songbird Symphony
Beleef de hartverwarmende ontdekkingsreis van weeskuikentje ‘Birb’ om zijn ware afkomst te ontdekken. Volg het vrolijk stuiterende en zingende vogeltje en leid hem door dit magische avontuur vol prachtige pixelbeelden en schitterende animaties die zich naar je muzikale interacties vormen! Tjilp om platformen te activeren en zing voor de woudbewoners terwijl je nieuwe noten leert om een ritmische strijd aan te gaan met de wezens in deze uitgestrekte, betoverende wereld.
Op deze zelfontdekkingsreis komt Birb tientallen vrolijke bewoners tegen met opgewekte, sprankelende animaties. Vlieg door gebieden die in prachtige pixelbeelden worden weergegeven en ontdek meer over de verhalen van het woud.
Leid Birb door levels vol leven en verborgen gebieden om te ontdekken. Pak onderweg veren op en zoek hun eigenaar om de vele geheimen van deze magische wereld te ontdekken.