Sonic Superstars
Ga op avontuur door de mystieke Northstar Islands in deze nieuwe kijk op het klassieke en snelle 2D Sonic platform-spel. Speel als Sonic, Tails, Knuckles en Amy. Maak gebruik van nieuwe en dynamische Emerald-krachten om te bewegen en de aanval aan te gaan. Ga solo of met tot wel 3 andere spelers op weg door prachtige nog nooit eerder geziene landschappen. Zorg ervoor dat Dr. Eggman, Fang en een nieuwe mysterieuze vijand de gigantische dieren op het eiland niet zomaar in Badniks kunnen veranderen!