Pas je avatar aan, kom naar South Park en word lid van Stan, Kyle, Kenny en Cartmans superheldenteam. Duik vervolgens in een gevechtssysteem dat al net zo verbazingwekkend diepgaand is als de show waar het op gebaseerd is.
Alle uitgebrachte DLC kan afzonderlijk worden gekocht of als onderdeel van de Season Pass. DLC 1: Danger Deck en DLC 2: From Dusk Till Casa Bonita zijn beschikbaar vanaf de release, en DLC 3: Bring the Crunch vertelt een nieuw verhaal wanneer het wordt uitgebracht in 2018.