Spacebase Startopia
SPACEBASE STARTOPIA boeit spelers dankzij een originele combinatie van economische simulatie en wereldbouwstrategie, aangevuld met klassieke RTS-gevechten en een gezonde dosis humor. Naast de uitdagende campagnemodus zijn er en gevechtsmodus voor solospelers. En als het beheren van de drie dekken in het station, het vermaken van acht alienrassen en het afweren van vijandelijke indringers nog geen uitdaging genoeg is, neemt de AI-verteller geen blad voor de mond in het aardige, maar scherpe commentaar op de gebeurtenissen.