Sphinx and the Cursed Mummy
Sphinx and The Cursed Mummy is een origineel third person-actieavontuur, gebaseerd op de mythologie van het Oude Egypte. Reis via magische poorten over de wereld om de boze plannen van Set te dwarsbomen. Hiervoor heeft Sphinx zijn gezonde verstand, behendigheid en speciale krachten nodig. Ook moet hij vertrouwen op zijn onwillige vriend de mummie, die kan helpen als onopvallend zijn de enige oplossing is. Alleen door de gestolen magische kronen van Egypte te vinden, kan Sphinx Set tegenhouden en de wereld redden.