Spintires: MudRunner - American Wilds
Spintires: MudRunner – American Wilds is de ultieme versie van de indiehit Spintires: MudRunner. Het zet spelers achter het stuur en daagt ze uit de controle te nemen over fantastische terreinwagens in realistische, op basis van fysica gesimuleerde landschappen met slechts een kaart en een kompas als hulpmiddelen!
Bestuur meer dan 30 krachtige terreinwagens, waaronder iconische Amerikaanse merken als Western Star, Hummer en Chevrolet en rust ze uit met 60 add-ons! Voltooi je doelen en leveringen op tien unieke sandboxkaarten en elf sets uitdagingskaarten in de ongetemde landschappen van Siberië en voor het eerst in MudRunner ook in de noordelijke Verenigde Staten. Overwin modderig terrein, woeste rivieren en andere obstakels die allemaal realistisch reageren op het gewicht en de beweging van je voertuig, mogelijk gemaakt door de geavanceerde fysica-engine van de game. Pak je kaart, kompas, lier en je bestuurdersvaardigheden en ga solo of samen met drie anderen in de coöp-multiplayerstand.