Spirit Hunter: NG
Dit ijzingwekkende vervolg op het bekroonde Spirit Hunter: Death Mark brengt de horror akelig dichtbij als afzichtelijke geesten de straten en parken overspoelen... en zelfs je eigen huis binnendringen. Ervaar angstaanjagende geluiden en verbluffende omgevingen, geïllustreerd door kunstenaar Fumiya Sumio.