Kunnen we, kinderen? Aye, aye, kapitein! De cultklassieker is er weer in spongetastische glorie! Speel als SpongeBob, Patrick en Sandy en laat de boosaardige Plankton zien dat misdaad minder loont dan Meneer Krabs als salaris betaalt. Wil je met je machtige bellen Bikinibroek redden van razende robots? Natuurlijk wil je dat! Bungeejumpen in je onderbroek? Waarom niet? Wil je in een nieuwe multiplayermodus samenwerken? Ga je gang!