19 KASTEN RONDOM EEN STERRENSTELSEL HIER VER VANDAAN
Je kunt ook iedereen in het melkwegstelsel uitdagen via ruimtetoernooien, competities en natuurlijk de ouderwetse topscores in de spelstand voor één speler.