Starlink: Battle for Atlas
In Starlink: Battle for Atlas voor de Nintendo Switch zit je in een team heldhaftige ruimtepiloten. Jullie willen het Atlas-sterrenstelsel ontdoen van Grax en het Forgotten Legion, een kwaadaardige robotmacht.
Starlink: Battle for Atlas biedt een geheel nieuwe gameplayervaring. Je kunt je eigen modulaire ruimteschip bouwen en dit vervolgens op je controller monteren om deel te nemen aan epische ruimtegevechten. Rust je model uit met verschillende onderdelen en je ruimtevaartuig zal in de game ook direct veranderen.
Reis door exotische buitenaardse werelden van het Atlas-sterrenstelsel. Elke planeet heeft een eigen identiteit, ecosysteem en dierenrijk. Wees voorzichtig, want het heelal kan een gevaarlijke plek zijn waar vele uitdagingen op je liggen te wachten. Je acties en keuzes hebben invloed op de wereld om je heen.
Creëer een unieke vechtstijl. Experimenteer met diverse vaardigheden, wapens en statuseffecten om vernietigende combo's te maken en af te vuren naar de vijand en levensgevaarlijke uitdagingen te overwinnen.
Fox McCloud is een speciaal personage in Starlink: Battle for Atlas. Spelers kunnen het open Atlas-sterrenstelsel ontdekken in de Arwing van Star Fox en samenwerken met het Starlink Initiative om het Forgotten Legion te stoppen.