Street Outlaws: The List
Doe je gordel om en scheur door de wereld van het Amerikaanse straatracen in STREET OUTLAWS: The List! Of je nu racet met een custom streetrod of een opgelapte boerenwagen: alles draait om de snelheid die je ermee kunt maken.
Als je niet op ‘De Lijst’ staat, doe je er niet toe. Deze lijst bevat namelijk de tien snelste en allerbeste straatrace-auto’s in Oklahoma City. Niet alleen doen hun bezitters ALLES om op de lijst te komen, ze zullen ook alles doen wat nodig is om erop te blijven.