Strip Kleurboek - Complete Editie
Er wachten veel avonturen! Er waren eens twee kinderen, een jongen en een meisje die twee uniek speelgoed vonden: een robot en een alpacorn. Deze kwamen op magische wijze tot leven om de beste vrienden van onze helden te worden! Samen beleven ze geweldige verhalen over vriendschap, het helpen van anderen en de vreugde van het leven! Strips om in te kleuren! Vanaf het begin van de twintigste eeuw zijn kleurboeken een geweldige manier voor kinderen om hun tijd door te brengen! Niet alleen jongeren zullen hun creativiteit vergroten, handvaardigheid leren, maar ook kleuren en vormen ontdekken! Het is ook een goede manier om de zenuwen te kalmeren, te kalmeren en te ontspannen voor energieke kinderen! Volledige ervaring In de Stripbibliotheek vind je 92 geweldige illustraties en de mogelijkheid om je eigen stripboek te maken! proloog Bekijk hoe onze avonturen beginnen! Speel in de ruimte met de robot of ontdek hoe de prinses uit het verre koninkrijk en haar favoriete alpacorn hun vrije tijd doorbrengen. Tijd voor de held en de robot Samen met de jongen en de robot gaan we veel avonturen beleven: we ontmoeten een dinosaurus die van snoep houdt, genieten van een zeereis en proberen een speelse kat te redden. Dat alles op veel verrassende plekken! Mijn vriend, Alpacorn Deze keer zullen we een meisje en haar ongewone vriend vergezellen - Alpacorn (half alpaca, half eenhoorn). We reizen naar het land van zoetigheden, naar de diepten van de zee om zeemeerminnen te worden en in de sneeuw te spelen en zelfs de ruimte te verkennen! Tekenen zonder grenzen Creëer wat in je opkomt! Je hebt 8 lege strips om deze in te vullen - gebruik tekengereedschappen om je avonturen te creëren! Creëer nieuwe personages, gooi er schattige dieren in en verzin geweldige verhalen! Oh, en vergeet niet om stripboekstickers toe te voegen! Functies: — Heel leuk voor kinderen - en een uitstekende manier om ze kennis te laten maken met strips. — 23 verhalen, elk bestaat uit 4 afbeeldingen - dus in totaal 92 kleurpagina's! — Beste hulpmiddel voor kinderen om hun creativiteit te uiten - terwijl ze hun motoriek en bewustzijn van kleuren en vormen verbeteren. — Prachtige tekeningen - gemaakt door een kunstenaar met jarenlange ervaring in het maken van illustraties voor kinderen. Stickertjes!