Super Mario 3D All-Stars
Ontdek drie van Mario's grootste 3D-avonturen met Super Mario 3D All-Stars op de Nintendo Switch! Deze speciale bundel bevat Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy, alle drie geoptimaliseerd voor de Nintendo Switch met verbeterde HD-graphics, Joy-Con-besturing en een muziekspeler met de epische soundtracks van alle drie de games!
Super Mario 64 markeerde Mario's glorieuze debuut in de wereld van 3D, met een tijdloze besturing die sindsdien in al zijn 3D-avonturen te vinden is. Spring tegen muren op, voer achterwaartse salto's uit en vlieg zelfs door de lucht terwijl je schilderijen in het kasteel van princes Peach verkent om krachtsterren te verzamelen en Bowser te stoppen!
Op naar het strand! Mario reist naar het prachtige Isle Delfino voor een tropische vakantie met zijn vrienden. Eenmaal aangekomen ontmoet hij de vriendelijke F.L.U.D.D. en ontdekt hij een duister plot en het kwaadaardige meesterbrein hierachter. Met zijn nieuwe vriend kan Mario op unieke manieren door de werelden reizen dankzij de magische waterpomp!
Mario gaat op een intergalactische missie om Rosalina te helpen en prinses Peach te redden van Bowsers astronomisch machtige offensief. Negeer de zwaartekracht en spring over de planeten met de optionele bewegingsbesturing, of geef een Joy-Con-controller aan een vriend voor dubbel plezier in de Co-Star Mode!