Super Monkey Ball: Banana Blitz HD rolt jouw kant op! Ervaar de magie van een van de meest populaire games in de serie, nu helemaal in HD geremasterd!
Keer terug naar de fantastische wereld van Super Monkey Ball en steel je bananen terug van de buitenaardse ruimtepiratenkoning Captain Crabuchin. Race door meer dan 100 kleurrijke levels en daag je vrienden en familie uit om mee te doen aan 10 populaire partygames! Denk je dat je de snelste en behendigste aap bent die er is? Probeer de Time Attack-stand of de slopende Decathlon-loop! Komt je naam op het scorebord te staan?