Super Puzzle Pack combineert honderden unieke en uitdagende puzzels, in 4 verschillende spelvarianten. Los alleen of samen met jouw puzzelvrienden de mooiste legpuzzels op. Geniet van 2 prachtige hand-getekende match-3 games met een verhaalmodus. Daag jouw vrienden uit in een 1-vs-1 strijd in de 2048 challenge, of een unieke match-5 game met een twist!