In een niet ver in de toekomst liggende dystopie bestaat nog maar één bedrijf dat videogames maakt, Regnantcorp. Zij hebben de samenleving in hun macht op Orwelliaanse wijze, door iedereen verslaafd te blijven maken aan hun verslavende 'gratis' spelletjes.
Als rebelse wasbeer verken je samen met een lama een surrealistisch kasteelachtig kantoor vol vijanden, uitdagingen, geheimen en capitalistische varkens.