Ga in Syberia met Kate Walker op een buitengewone reis die haar van West-Europa helemaal naar Oost-Rusland zal brengen. Ontmoet interessante personages en bezoek ongelooflijke locaties tijdens je zoektocht naar sporen van Hans Voralberg, de geniale uitvinder van de automatons. De zoektocht brengt je naar het legendarische eiland Syberia, in het verre noorden van het continent, waar de laatste levende mammoeten verblijven, verborgen voor de moderne tijd...
Wat zal er van Kate Walker en haar vrienden terechtkomen? Ontdek het waar je je ook bevindt!