Kate Walker wordt halfdood aangetroffen aan de oever van een rivier. Ze is gevonden door leden van de Youkol-stam, een nomadisch volk dat ijsstruisvogels volgt. Wanneer ze samen gevangen worden gezet in de stad Valsembor, moeten ze een manier vinden om hun reis voort te zetten. Opgejaagd door hun vijanden moeten ze onverwachte obstakels overwinnen. Ondertussen laat Kate's verleden haar ook niet met rust...
Betreed een wereld vol uitzonderlijk meeslepende verhalen, bedacht en vormgegeven door Benoit Sokal, met muziek van Inon Zur.
Ontdek een betoverende wereld vol mysterie en leven, die je nu volledig in 3D kunt verkennen.