Taiko no Tatsujin RPG?! Ga met Don-chan mee op twee spannende RPG-avonturen!
Van het verleden naar de toekomst gaat Don-chan op een waanzinnig avontuur dat tijd en ruimte overstijgt om de wereld te redden van geheimzinnige gebeurtenissen overal ter wereld in het "Taiko no Tatsujin: Rhythmic Adventure Pack".
Hij vertelt je dat zijn vriend Ticky ontvoerd is door iemand die Professor Timedyne heet.
Lukt het Don en zijn vrienden om de Ooparts terug te krijgen en de wereld te redden?!
Er zijn meer dan 130 songs, waaronder 6 nieuwe titels zoals “Pretender” van Official Hige Dandism en “Gurenge” van Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba!