Een rouwende jongen begint een Bantoeverhaal te lezen dat door zijn overleden vader is geschreven. Ga op avontuur door het prachtige en verraderlijke land Kenzera als Zau, een jonge sjamaan die onderhandelt met de God van de Dood om zijn Baba terug te halen uit de duisternis. Met je kosmische krachten en onbeproefde moed trek je naar onbekende mythologische landen. Kenzera was ooit vol van leven, maar nu waren er alleen verloren voorouderlijke geesten rond. Naarmate Zau zijn doel nadert komt hij drie machtige wezens tegen, angstaanjagend krachtig en toch vreemd genoeg vertrouwd. Ga jij op in de dans van de sjamaan?
Stort je in een aangrijpend singleplayer verhaal, gevormd door de eigen ervaringen van acteur Abubakar Salim met verdriet. Ontdek hoe liefde ons de moed geeft om door te gaan na een verwoestend verlies. Gebruik de krachten van de zon en de maan om rusteloze geesten te verslaan in ritmische gevechten, en word een waardige Nganga: een spirituele genezer. Ontdek een rijk universum met ongekende verhalen van chaos en orde, en reis door magische 2,5D-werelden boordevol kleur en diepte, aangewakkerd door de betoverende originele muziek van de meervoudig bekroonde componist Nainita Desai.