Vier de tiende verjaardag van Tales of Vesperia en de terugkeer van deze populaire titel met de Definitive Edition!
Duik in de Definitive Edition van deze game met verbeterde Full HD-graphics, splinternieuwe muziek, spannende minigames, eindbazen en een verzameling nooit eerder uitgebrachte DLC-kostuums!