Temtem is een massively multiplayer-avontuur waarbij je wezens moet verzamelen. Ga op zoek naar het avontuur in de mooie Airborne Archipelago samen met je Temtem-team. Vang iedere Temtem, ga de strijd aan met andere temmers, pas je huis aan, ga met een vriend mee op avontuur of verken de dynamische online wereld.
Ieder kind droomt ervan om een Temtem-temmer te worden, de zes eilanden van de Airborne Archipelago te verkennen, nieuwe soorten te ontdekken en onderweg vrienden te maken. Nu is het jouw beurt om op een episch avontuur te gaan en die dromen uit te laten komen.
Vang nieuwe Temtem op de zwevende eilanden van Omninesia, vecht tegen andere temmers op de zandstranden van Deniz of ruil met je vrienden in de met as bedekte velden van Tucma. Versla de irritante Clan Belsoto en maak een einde aan hun plan om over de Archipelago te heersen, versla alle acht dojoleiders en word de ultieme Temtem-temmer!