Welkom in de Wen Hua-universiteit. De colleges zijn in volle gang…
Red het vege lijf in The Bridge Curse 2: The Extrication, een horroravontuur waarin je moet overleven in de Wen Hua-universiteit, die in Taiwan bekend is vanwege de spookverhalen en overleveringen. Speel een van de vier personages terwijl je tegen angstaanjagende spoken strijdt of eraan ontsnapt, onbegrijpelijke raadsels oplost en een duister complot blootlegt... Overleef jij de nacht of word je het nieuwste slachtoffer van de vloek?
Kijk door de ogen van vier verschillende personages. Sue Lian, een vastberaden journaliste die als eerste de geheimzinnige gebeurtenissen wil melden en de drie studenten die verstrikt raken in hun eigen eindeloze nachtmerrie... Ontdek unieke persoonlijkheden terwijl je door hun ogen kijkt, van de bijna lachwekkend bizarre sergeant Huang tot de huiveringwekkende gestoorde ballerina.
Verzamel alle cryptische aanwijzingen en vind over de hele campus artefacten en voorwerpen die je dichter bij de geheime complotten rond Wen Hua brengen. Navigeer langs onbegrijpelijke raadsels terwijl je jezelf probeert te bevrijden uit de raadselachtige greep van de bezeten muren van de universiteit.