Het virtuadoll Regret creëert Redo, een simulatie waarin mensen vastzitten. Om te ontsnappen aan Redo, herstelt een groep "ontwaakte" middelbare scholieren de Go-Home Club om te vechten tegen Regret 's reging en ontsnappen naar de echte wereld.