Ben je klaar voor een tactische, betoverende RPG vol humor en maffe personages?
Ze zijn klunzig, zo groen als gras en vurig, maar ze moeten elkaar ook zien te verdragen om de schat van de dungeon te bemachtigen.
De wereld van Naheulbeuk is bedacht door de Franse schrijver John Lang. Het begon allemaal als een populaire audiocomedy waarin RPG's en uitgekauwde heldenthema's op de hak werden genomen. Nu is het verhaal beschikbaar in het Engels en voor het eerst als game!