The Forgotten Land
Begin samen met je vrienden aan een zoektocht naar het legendarische "Forgotten Land". Je avontuur begint! "The Forgotten Land" is een turn-based "Combat & puzzle Match-3" met gestroomlijnde RPG- en managementelementen. Sla je kamp op, verbeter de vaardigheden van je team en speel tactische bonussen vrij.