The Grinch: Christmas Adventures
Beleef een Grinch-achtig leuke tijd met het stelen van Kerstmis in deze sfeervolle platformgame, en help ondertussen om het kleine hartje van de Grinch een paar maten te laten groeien!
Iedere Wie in Whoville houdt ervan om te zingen, cadeaus te geven en feest te vieren... allemaal dingen waar de Grinch een gruwelijke hekel aan heeft. Dus help de Grinch en zijn hond Max om alle cadeaus in Whoville te stelen. Je moet heel stilletjes te werk gaan om dat irritante kerstkoor te ontlopen, de altijd enthousiaste Wie's te ontwijken en alle tierelantijntjes van het kerstfeest te omzeilen. Gelukkig heeft de Grinch een paar geweldige, vreselijke ideeën - zoals een kerstmankostuum om in rond te sluipen, een zuurstoklasso om rond te zwaaien, een supersnel snowboard om speciale racegebieden te bereiken, en nog veel meer. En Grinch kan sneeuwballen gooien om alle vervelende beestjes die in de weg lopen te bevriezen.
Met kleurrijke beelden die zijn geïnspireerd door de originele tekeningen van Dr. Seuss, lokale multiplayer voor twee spelers met Grinch en Max en een besturing en puzzels die zijn ontworpen voor jongere spelers is The Grinch: Christmas Adventures een leuke nieuwe manier om van een klassiek kerstverhaal te genieten.
SPEEL GRINCHY GADGETS VRIJ: Los puzzels op om vaardigheden te krijgen! Gooi sneeuwballen, vermom je als de kerstman, gebruik een zuurstoklasso of jetpack en meer!
KOM IN DE STEMMING: De Grinch wil Kerstmis tegenhouden, maar jij kunt helpen om zijn hart drie keer zo groot te maken!
BELEEF EEN KLASSIEKER: Met beelden gebaseerd op het boek van Dr. Seuss en besturing voor jonge spelers.