The Legend of Legacy HD Remastered
Neem de leiding over uw verhaal in The Legend of Legacy HD Remastered! Sluit je aan bij zeven avonturiers terwijl ze het mysterieuze land van Avalon verkennen terwijl ze hun eigen unieke reis nastreven.
Ervaar klassiek RPG gevecht met een twist! Victory is gebaseerd op hoe u formaties beheert en specifieke gevechtsrollen instrueert om een overhand te krijgen op het slagveld. Je kunt ook de oude kracht van de elementals gebruiken door contracten mid-battle te smeden om krachtige vaardigheden op te roepen! Volg je reis terwijl je gaat, en als je rust nodig hebt, keer dan terug naar de enige stad van het continent om je bemanning nieuw leven in te blazen.
Elke route heeft een uniek verhaal. Dompel jezelf onder in de unieke verhalen van elke held, leer hun motivaties en onthul de geheimen van Avalon in dit opwindende RPG avontuur!