The Outbound Ghost
The Outbound Ghost is een RPG-avontuur waarin je geesten helpt om in het hiernamaals te komen. Het stadje Outbound is letterlijk een spookstad; een thuis voor bezorgde spoken met onverwerkte aardse problemen die voor eeuwig door hun gedachten lijken te *ahem* spoken.
Bestrijd het verleden, verkrijg nieuwe vaardigheden, los puzzels op en ontdek de geheimen van Outbound om de niet-levende inwoners te helpen vrede te vinden en hen te bevrijden uit hun spokende limbo.