Kies uit vier prinsessen en help ze om de wereld van hun dromen werkelijkheid te maken. Kies je ervoor om honger in de wereld tegen te gaan met Liliartie, de krijgersprinses? Of help je Veronica, de heksenprinses, om volledige macht over de wereld te krijgen? Of maak je een eind aan armoede met Monomaria, de rozenprinses. Of zorg je voor wereldvrede met Alpana, de drakenprinses?