Daal af in een dystopische wereld uit de geest van SUDA51!
De 24 afdelingen van Kanto make-up een schijnbaar idyllische stad, hoewel sinistere geheimen te verbergen onder het oppervlak. Ontdek het geheim achter een hoop brute moord als lid van de wijken Heinous Crimes Unit in The Silver Case. Keer terug naar de stad van Kanto in De 25e Ward: The Silver Case met een nieuwe regering project achter utopische 25ste afdeling van de stad. Wanneer meerdere vermeende zelfmoorden in de Bayside Tower Land appartementencomplex dreigen order de afdeling verstoren, wordt u verzocht te ontdoen van de criminelen die verantwoordelijk zijn voor de cryptische sterfgevallen. Ervaar dit verhaal vanuit drie verschillende perspectieven op deze grimmige raadsel moeten samenstellen.