Draai en breek door de kleurrijke, chaotische werelden van Tin & Kuna. Verken levels vol puzzels en gevaren. Naarmate Kuna krachtkristallen verzamelt, krijgt hij speciale vaardigheden; hoger springen, vuur pakken en vastmaken aan magnetische voorwerpen om Tin te redden. Gebruik al je vaardigheden om de wereld in balans te brengen en chaos te verslaan!
De beste vrienden Tin en Kuna zijn op een dag aan het rondhangen wanneer ze een mysterieuze bol ontdekken. Kuna breekt hem per ongeluk open – oeps! – en ontketent zo kwaadaardige geesten die bezit nemen van de arme Tin. Kuna zal al zijn snelheid en vaardigheid nodig hebben om Tin te redden en samen moeten ze vervolgens de bol herstellen en de chaos die hun kleine planetoïde terroriseert erin opsluiten.