Tiny Troopers: Global Ops
Attentie! De Tiny Troopers zijn TERUG in Global Ops, een snel arcade twin-stick schietspel!
Jouw missie? Een eliteteam doorgewinterde specialisten leiden door een epische campagne van 40+ missies, verdeeld over 6 oorlogsgebieden!
Neem je troepen mee in explosieve gevechten door verzengende woestijnen, dichte, broeierige jungles en de koudste bevroren toendra's!
Je vijanden zijn goed uitgerust, georganiseerd en klaar voor een gevecht! Neem het op tegen de dodelijkste vijanden van de Troopers tot nu toe, met een geavanceerde AI die hordes drones, rebellen en huurlingen aanstuurt, naast intense eindbaasgevechten!
Troopers geven altijd gehoor aan de plicht! Voltooi uiteenlopende doelstellingen, waaronder vip-reddingsacties, eliminatiemissies, zoeken en vernietigen en vijandelijke aanvalsgolven overleven!