Trine 5: A Clockwork Conspiracy
In Trine 5: A Clockwork Conspiracy storten de tovenaar Amadeus, de dief Zoya en de ridder Pontius zich in een avontuur vol actie!
De helden van Trine gaan samen de strijd aan tegen een meedogenloos mechanisch leger en proberen de vrede en gerechtigheid in het land te herstellen! Hun reputatie is aangetast, hun vrienden lopen gevaar en zelfs hun magische krachten zijn in het geding.
Reis door adembenemende 2.5D-landschappen in het grootste Trine-hoofdstuk ooit. Laat je meeslepen door de grafische pracht van de omgevingen, compleet met onvergetelijke nieuwe vrienden en vijanden.
Verbeter de vaardigheden van je helden met het gloednieuwe 'skill quest'-systeem en laat ze uitgroeien tot legendarische strijders die opnieuw worden samengebracht door de Trine!