Trollhunters: Defenders of Arcadia
Spring in de wereld van de trollenjagers als Jim Lake Jr. om Porgon de oplichterstrol en zijn snode plannetjes te dwarsbomen! Werk samen met Claire in de co-op en krijg de helpende hand van nog veel meer geliefde personages om de onbekende, boosaardige krachten tegen te gaan en de tijdapocalyps te stoppen! Upgrade je pantser en boost je vaardigheden om krachtiger dan ooit te worden. Het lot van het universum ligt in jouw handen!