De legendarische Turrican-reeks is terug! Laat je meeslepen door vier klassieke actiegames in deze verbluffende collectie met enorme levels, fantastische muziek en moderne besturing. Dit is de ultieme retrogame-ervaring! Ontdek alle geheimen, sta op tegen de machines en vier de dertigste verjaardag van een van de beste momenten uit de gamegeschiedenis.
Turrican werd ontwikkeld door Factor 5 en groeide uit tot een van de grootste gamereeksen ooit. Het werd wereldwijd geprezen voor zijn combinatie van epic eindbaasgevechten, enorme levels waar je uren op ontdekkingsreis in kunt gaan en de onvergetelijke muziek van Chris Huelsbeck!
Voor het eerst zijn de beste games van de reeks zorgvuldig voor een nieuwe generatie geremastered. Het authentieke actie-avontuur Turrican is terug zodat fans hun herinneringen opnieuw kunnen beleven en een nieuw publiek zich erdoor kan laten verleiden.
Dit is het moment waar de fans op hebben gewacht. De legende is terug. De machine zorgt voor vreselijke terreur in het sterrenstelsel. Welkom bij het actie-avontuur dat al dertig jaar in de maak is. Welkom TERUG ... bij TURRICAN!